Andro Kullerkupp
Vertex Consultingu asutaja
Tõusueelne periood
26. märts 2009Tänaseks on juba enamus ettevõtjaid jõudnud järeldusele, et kulude vähendamisel on ees kindel piir, kuid tulude suurendamisel reeglina mitte. Hetke majanduskeskkond tekitab inimliku reaktsiooni oma positsioone hoida ning lihtne on unustada, et juba lähiajal on vaja hakata uute turgude eest võitlema ja tõestama oma konkurentsieeliseid.
Kui tulude suurendamine ei ole hetkel lihtne, siis ettevalmistus jõulisemaks kasvuks on võimalik kui mitte kriitilise tähtsusega. Vaadake üle oma äriplaanid, tuletage meelde oma pikaajalisi eesmärke, tehke korrektuurid strateegiates ning asuge investeerima konkurentsieelistesse.
Kasutage maksimaalselt ära toetuseid, tehke kokkuleppeid tarnijatega, tõhustage koostööd partneritega (vahest ka siseturu konkurentidega), kaasake julgemini strateegilisi investoreid, kuna paljud neist otsivad just nüüd atraktiivseid tulevikuprojekte. Tegemist ei ole majanduslangusega, vaid tõusueelse perioodiga – ainult usk oma asja väärtusesse on vaja taastada.
Meie kvartaalne uudiskiri sisaldab äriarenduse ja innovatsiooniga seotud näpunäiteid, turutrende ning kasulikke nõuandeid juhtimises. Liitumiseks kliki siia.