Blog

Hoiame teid kursis uusimate juhtimistrendidega ja juhime tähelepanu sageli esinevatele probleemidele organisatsioonides.



Visiitkaardi andmisest

13. sept. 2004

Tänapäeval on visiitkaardi vahetamine ärikohtumisel kujunenud tavaliseks toiminguks ning seetõttu ei panda tähele informatsiooni, mida see tegevus endas kannab. Jaapani kultuuris on visiitkaardi vahetamine siiani säilinud kui rituaalne tegevus, mille kaudu rõhutatakse oma austust ja lugupidamist teise suhtes.

Loe edasi

Inimesed on turunduse osa

11. sept. 2004

Paljudes ettevõtetes käsitletakse turundust ikka vana hea 4P põhimõttel (Product, Price, Place, Promotion), kuid tänapäeval on lisandunud siia veel 3P-d (Process, Physical evidence, People). Käesolevas artiklis keskendungi nendest ühele, milleks on inimesed (People).

Loe edasi

Tasakaalustage oma meeskonda

8. sept. 2004

HenleyBusiness Schooli hiljutisest uurimusest selgus, et meessoost juhid näevad hästi tervikpilti ehk omavad head strateegilist tunnetust ja naissoost juhid on valdavalt detailsemad ja hiilgavad oma põhjalikkusega. Seega on mõistlik koostada tasakaalustatud meeskondi, milles on meeste ja naiste osakaal võrdne ning funktsioonid jagatud vastavalt soolistele eripäradele ja isiku omadustele.

Loe edasi

Kliendi kaasamine tootearendusse

30. aug. 2004

Uuendus läbi tootearenduse on turunduse tuumaks, aga see on kulukas ja mitte riskivaba. Tihti on olemas kõrge riskiaste ja tavaliselt on vajalik genereerida suurt hulka tooteideid selleks, et tagada üks või kaks edukat toote käibelelaskmist. Tulemusena on paljud juhtivtöötajad pettunud uue toote arendamise protsessiga. Käesolev ajakohane kirjutis uurib uusi ja huvitavaid mooduseid võtmeklientide kaasamiseks uuendusse ja tootearendusse. See uurib, kuidas saab kasutada turgu laia hulga uute ideede sissetoomiseks ja loomingulisuse suurendamiseks. Lõpuks vaadeldakse, kuidas organisatsioonid saavad arendada vajalikku distsipliini, mis on vajalik nurjumisele määratud ideede lõpetamiseks.

Loe edasi

Vaadake vahel ka tagasi

23. aug. 2004

Kui värvid pikka plankaeda siis alguses võib olla huvitav, kuid aja möödudes harjud nägemast värvitud ja värvimata aiapiiri. See tegevus hakkab ajapikku tüütama ning vaatad ettepoole, et näha palju on veel tegemata tööd.

Loe edasi