Blog

Hoiame teid kursis uusimate juhtimistrendidega ja juhime tähelepanu sageli esinevatele probleemidele organisatsioonides.



Kliendi kaasamine tootearendusse

30. aug. 2004

Uuendus läbi tootearenduse on turunduse tuumaks, aga see on kulukas ja mitte riskivaba. Tihti on olemas kõrge riskiaste ja tavaliselt on vajalik genereerida suurt hulka tooteideid selleks, et tagada üks või kaks edukat toote käibelelaskmist. Tulemusena on paljud juhtivtöötajad pettunud uue toote arendamise protsessiga. Käesolev ajakohane kirjutis uurib uusi ja huvitavaid mooduseid võtmeklientide kaasamiseks uuendusse ja tootearendusse. See uurib, kuidas saab kasutada turgu laia hulga uute ideede sissetoomiseks ja loomingulisuse suurendamiseks. Lõpuks vaadeldakse, kuidas organisatsioonid saavad arendada vajalikku distsipliini, mis on vajalik nurjumisele määratud ideede lõpetamiseks.

Loe edasi

Vaadake vahel ka tagasi

23. aug. 2004

Kui värvid pikka plankaeda siis alguses võib olla huvitav, kuid aja möödudes harjud nägemast värvitud ja värvimata aiapiiri. See tegevus hakkab ajapikku tüütama ning vaatad ettepoole, et näha palju on veel tegemata tööd.

Loe edasi