Blog

Hoiame teid kursis uusimate juhtimistrendidega ja juhime tähelepanu sageli esinevatele probleemidele organisatsioonides.



Kas teadsid, et ühe ebaõnnestumise kompenseerib 11 järjestikku õnnestumist

Rahulolev klient ei tohi olla sinu eesmärk!

24. nov. 2014

Ettevõtetes hinnatakse klientide rahulolu. Tegelikult on rahulolev klient kõigest ühe sammu kaugusel rahulolematusest. Kas rahulolev klient annab sulle hea meelega tagasisidet, ütleb sulle kui rahul ta on? Kas rahulolev klient räägib oma sõpradele ja tuttavatele kui laheda firma teenuseid või tooteid ta tarbib? Enamasti mitte, sest rahulolu on iseenesest mõistetav.

Loe edasi

3 argumenti miks kasutada laenutaotlemisel spetsialisti

19. veebr. 2014

Kas oled märganud, et kui sa ei kasuta arvutis pikemat aega mõnda programmi, siis on selle uuesti kasutamine aeglasem ja nõuab vahest isegi asjatundjatelt nõu küsimist. Sama kehtib igasuguse spetsiifilise tegevuse kohta mida me ei tee igapäevaselt. Vilumus lihtsalt kaob.

Loe edasi

Kuidas me 3 nädalaga 2,2 m € laenasime!

10. jaan. 2014

Äsja positiivse laenuotsusega lõppenud projekt väärib teiega jagamist kuna see on üks hea näide mis tõestab, et ühest inimesest ka suures süsteemis sõltub kõik. Umbes pool aastat tagasi hindasime ühe oma kliendi rahavoogusid ja ilmnes, et 6 kuu pärast vajab ta üle 2 miljoni euro lisakapitali. Tegin väikese eeluuringu suuremates pankades, et hinnata antud ettevõtte laenusaamise tõenäolisust. Vastused näitasid, et pangad just tormi ei jookseks kuna bilanss ei olnud sel hetkel kiita.

Loe edasi

Avaliku sektori arengukava ebaloogika

10. jaan. 2014

Viimase aja kokkupuuted arengukava koostamisega avaliku sektori asutustes panevad mõtlema, et miks teha asju lihtsalt asjade tegemise pärast. Vaatamata sellele, et hanke käigus räägitakse erasektori mõtteviisi toomisest avalikku sektorisse, selgub töö käigus peagi, et sisuliselt on asutuse inimesed võimetud erasektori põhimõtteid rakendama. Peamiselt on see põhjustatud sellest, et asutused on lihtsalt vahendiks ministeeriumite või muude kõrgemalseisvate organite antud ülesannete täitmisel. Isegi kui töötubades tuuakse välja täiesti mõistetav loogika ning arengukohad, siis lõpuks koostatakse ikkagi selline arenguplaan mille peamine eesmärk on meeldida juhtorganitele.

Loe edasi

Mõtteterad Vertexi facebookist

1. aug. 2013

Tööta 8 tundi ja maga 8 tundi, aga veendu, et need poleks samad 8 tundi (T.Boone Pickens – maailma 1000 rikkaima inimese hulgas). Moodne ärimudel: lahenda inimeste väikesi probleeme aga selliseid inimesi olgu palju.

Loe edasi